სარეკლამო სმს სერვისი
სარეკლამო მიზნობრივი სმს შეტყობინებების გაგზავნა
მიზნობრივი სმს რეკლამა - სმს-რეკლამის გაგზავნა "ემ ეს ჯგუფის“ არსებულ ბაზაზე, რომელიც მოიცავს სამივე GSM ოპერატორის ნომრებს. სარეკლამო სმს შეტყობინებების გაგზავნა შეგიძლიათ ასაკის, სქესის ან გეოლოკაციის გათვალისწინებით.
- რეკლამას მიიღებენ მხოლოდ ის აბონენტები, რომლებიც შეესაბამებიან შერჩეულ პარამეტრებს;
- აცნობეთ ახალ აუდიტორიას თქვენი პროდუქის/მომსახურების შესახებ და მიიზიდეთ ახალი მომხმარებლები;
- გაუგზავნეთ აქტუალური შეთავაზებები მომხმარებლებს სხვადასხვა თარჯეთინგ-პარამეტრებით.
რეკომენდაციები SMS-დაგზავნების შექმნისას
სმს-რეკლამიდან მაქსიმალური შედეგი შეგვიძლია მივიღოთ საიმედო და პასუხისმგებლობიანი სერვისის მომწოდებლის არჩევის შემთხვევაში. წინააღმდეგ შემთხვევაში გელით კლიენტების უკმაყოფილება და გაფუჭებული რეპუტაცია.
გასაგზავნი ნომრები უნდა მოიპოვოთ ლეგალური გზით. აბონენტებს უნდა ჰქონდეთ შესაძლებლობა უარი თქვან სმს შეტყობინების მიღებაზე.
სარეკლამო/ საიფორმაციო შეტყობინების გაგზავნის დროს სასურველია სმს-ის ტექსტში მიუთითოთ საონტაქტო ნომერი, რადგან კონრეტული დაგზავნის შემთხვევაში მომხმარებლისგან მომენტალურად მიიღოთ უკუკავშირი.
სარელამო/ საიფორმაციო შეტყობინებაში მიუთითეთ სმს რეკლამაზე უარის თქმის მექანიზმი (USSD კოდი *297# ან ხუთნიშნა მოკლე ნომერი), რასაც არეგულირებს კანონი პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ.
უკეთესი შედეგის მისაღებად სარელამო შეტყობინების გაგზავნის შემთხვევაში უმჯობესია ტექსტი მოიცავდეს რაიმე სახის შეთავაზებას (აქცია, ფასდალება და ა.შ.).
სარეკლამო შეტყობინების გაგზავნა რეკომენდებულია 10:00-დან 20:00 საათამდე.
სმს პანელის მოხმარების შემთხვევაში პერიოდულად გადაფილტრეთ ბაზები, რათა მაქსიმალურად უზრუნველვყოთ არა აქტიური ნომრების არსებობა ბაზაში. არააქტიური ნომრების არსებობა ბაზაში ხელს უშლის მაღალი სისწრაფით შეტყობიებების გაგზავნას. ამოიღეთ დაგზავის ბაზიდან ის ნომრები, რომლებსაც რაოდენიმე დაგზავნის დროს ზედიზედ არ მისდის შეტყობინება, რადგან სავარაუდოდ ასეთი ნომრები არა აქტიურია.
სმს პანელის მოხმარების შემთხვევაში უსაფრთხოებისთვის გთხოვთ შეცვალოთ პირველადი პაროლი.
დაიწყეთ სარეკლამო სმს ტექსტი საკვანძო სიტყვით როგორიც არის მაგალითად: "ფასდაკლება", "აქცია" და ა.შ. რადგან სმს რეკლამის ხიბლი სწორედ ის არის, რომ შეტყობინებს მიღების შემთხვევაში მომხმარბელი ხედავს ტექსტის პირველ სტრიქონს შეტყობინების გაუხსნელად.
დამგზავნი სახელი შესაძლებელია იყოს არა მარტო კომპანიის აღმნიშვნელი სიმბოლოები, არამედ რომელიმე საკვანძო სიტყვა (აქცია, ფასდაკლება და სხვ.), რაც მომხმარებელს სურვილს გაუჩენს გაეცნოს თქვენს შეტყობინებას. ბრენდ-სახელის დარეგისტრირება შეგიძლიათ შეუზღუდავი რაოდენობით.
სმს თარჯეთინგის პარამეტრები
ასაკი
სმს რეკლამის გაგზავნა შესაძლებელია გარკვეული ასაკის მომხმარებელთა ჯგუფზე
სქესი
გაუგზავნეთ სმს-რეკლამა გარკვეული სქესის აბონენტებს
რეგიონი, უბანი
შეარჩიეთ გეოგრაფიული მდებარეობა, საიდანაც გსურთ მოხმარებლების მოზიდვა
ჩვენი უპირატესობა
მიზნობრივი აუდიტორიის შერჩევა
სარეკლამო დაგზავნა შესაძლებელია რამდენიმე კრიტერიუმის გათვალისწინებით.
გამოცდილი გუნდი
ჩვენი გამოცდილი გუნდი გარანტია იმისა, რომ წლების განმავლობაში ვინარჩუნებთ ლოიალურ მომხმარებლებს.
სიახლეზე ორიენტირებულობა
ჩვენ მუდმივად ვთავაზობთ კლიენტებს ახალ შესაძლებლობებს სმს მარკეტინგის სფეროში.
გადაწყვეტილებები ბიზნესის ყველა სფეროსთვის
- ავტოსალონები, ავტოდილერები, სერვის-ცენტრები
- ბანკები და საკრედიტო ორგანიზაციები
- ღამის კლუბები, რესტორნები, კაფე-ბარები
- სადაზღვევო კომპანიები, სადაზღვევო ბროკერები
- სავაჭრო ცენტრები, ჰიპერმარკეტები
- ესთეტიკის და სილამაზის ცენტრები
- ინტერნეტ-მაღაზიები და Web 2.0
- კინოთეატრები და სპორტულ-გასართობი ცენტრები
- სამშენებლო კომპანიები
- ტურიზმი, ტუროპერატორები, ტურ-კომპანიები
- სპორტული, ფიტნეს კლუბები
- პარფიუმერიის მაღაზიები
როგორ გავაგზავნო სარეკლამო შეტყობინებები "ემ ეს ჯგუფი"-ს არსებულ ბაზაზე
"ემ ეს ჯგუფი"-ს ბაზაზე სარეკლამო შეტყობინებების გაგზავნის სურვილის შემთხვევაში თქვენი პირადი მომსახურების მენეჯერის ელ. ფოსტაზე აგზავნით შემდეგ ინფორმაციას:
- სმს შეტყობინების ტექსტსი, 1 სმს მოიცავს მაქსიმუმ 151 სიმბოლოს (გამოტოვება, და სასვენი ნიშნები ითვლება სიმბოლოებში).
- ბრენდნეიმი (დაგზავის სათაური), რომელიც მოიცავს მაქსიმუმ 11 სიმბოლოს (გამოტოვება, და სასვენი ნიშნები ითვლება სიმბოლოებში).
- დაგზავნის სეგმენტაციას (ასაკი სქესი, უბანი, რეგიონი ქალაქი და ა.შ.)
- სატესტო ნომრებს;
- დაგზავნის თარიღს დროს;
- დამატებითი კომენტარებს საჭიროების შემთხვევაში.
პირადი მოსმახურების მენეჯერი აგზავნის თქვენს მიერ ელ. ფოსტაზე მოწოდებულ ნომრებზე სატესტო შეტყობინებას, რომლის მიღების შემდგომ თქვენ უდასტურებთ მას შეტყობინების სისწორეს და მხოლოდ ამის შემდგომ იგზავნება სარეკლამო შეტყობინებები "ემ ეს ჯგუფი"-ს ბაზაზე.
კონტროლის მექანიზმები
- "ემ ეს ჯგუფი"-ს ბაზაზე გაგზავნის შემთვევაში დაგზავნის დასრულებიდან 24 საათის შემდგომ მოგაწოდებთ სერვერიდან ამოღებულ სტატისტიას, სადაც მითითეულია დაგზავნის დეტალები და სტატუსები, რამდენ ნომერს მიუვიდა შეტყობინება და რამდენს არა;
- შეგიძლიათ დაესწროთ თქვენი შეტყობინებების დაგზავნის პროცესს;
- სმს პანელიდან ან HTTP შეერთებით გაგზავნილი როგორც მიმდინარე, ასევე დასრულებული შეტყობიებები შეგიძლიათ აკონტროლოთ საკუთარი სისტემიდან და თითოეული ნომრის ჭრილში გადაამოწმოთ სტატუსები.
გაგზავნილი შეტყობინებების სტატუსების მნიშვნელობები
სტატუსი | მნიშვნელობა |
---|---|
1 | delivered (მივიდა) |
2 | undelivered (არ მივიდა) |
8 | sumbit to operator (გადაეცა ოპერატორს) |
16 | rejected (უარყოფილი) |